Keynote talks

Boek me als spreker

Wat kunnen we leren van GenZ’ers? Welke impact hebben GenZ’ers op de werkvloer? Waarin verschilt hun belevingswereld met die van andere generaties? Waar verlangen jongeren nu echt naar en wanneer is jouw bedrijfscultuur en -structuur optimaal ingericht zodat GenZ’ers hun potentieel ten volle kunnen ontwikkelen? Hoe word je een aantrekkelijke werkgever voor onze jongeren hoe kan je tot hen doordringen met campagnes?

Vanuit onderzoek en praktijkcases deel ik GenZ-insights en meteen ook antwoorden op bovenstaande vragen. Boek me als spreker voor jouw event, een panelgesprek of podcastinerview.

Wanneer kunnen GenZ’ers hun potentieel ten volle ontwikkelen?

Onze jongeren (Generatie Z) willen zeker nog werken, maar hebben we specifieke verlangens. Ze focussen zich meer op wat een carrière in uw bedrijf kan betekenen voor hen dan omgekeerd. Met de juiste voorzieningen trek je hen moeiteloos aan én zijn ze heel loyaal naar jou als werkgever.

Hoe zorg je ervoor dat je vier (!) generaties laat samenwerken?

Voor het eerst zijn er vier verschillende generaties actief op de werkvloer, wat best wat uitdagingen met zich meebrengt. De ouderen begrijpen de jongeren niet en omgekeerd. Gelukkig valt dit heel eenvoudig op te lossen door ze de juiste inzichten te geven.

Hoe word je een aantrekkelijke werkgever voor GenZ?

Een sterk employer brand hebben is helaas niet genoeg. Een fitness op de werkvloer en maandelijkse afterwork party zijn een nice to have, maar overtuigt jongeren niet om te solliciteren of te blijven. Wat werkt dan wel? Dat vertel ik je in deze inspirerende talk.

Hoe bereik je GenZ’ers met een commerciële campagne?

Jongeren (GenZ) laten zich niet snel overtuigen en zijn immuun voor traditionele marketing-boodschappen. Wil je hen bereiken met een commerciële campagne? Dan is het belangrijk te weten hoe je ze kan aantrekken in plaats van overtuigen.

Heb je behoefte aan een keynote talk op maat?

Deel jouw specifieke noden en uitdagingen vrijblijvend met mij en we bekijken samen de mogelijkheden. Met inzicht in de leefwereld van GenZ’ers en een ruime ervaring in storytelling, (verbindende) communicatie, ondernemen en persoonlijke groei zijn de mogelijkheden eindeloos.

© 2023 All rights reserved