Jouw werkgeversmerk 

versterken richting GenZ?

Jongeren hebben unieke behoeften en overtuigingen, hun perspectieven en verlangens hebben een grote impact op onze samenleving. Ze betreden dagelijks met veel potentieel de arbeidsmarkt en dat gaat gepaard met uitdagingen. Zowel in het aantrekken, aanwerven als het blijvend engageren op de werkvloer. Daarnaast zijn ze immuun voor marketing en is het moeilijk ze te bereiken én te overtuigen

Als GenZ engagement strateeg doe ik continu onderzoek bij jongeren (GenZ) naar hun perspectieven, verlangens op de werkvloer en waar dit alles verschilt van andere generaties. Vanuit de vraag van vele werkgevers naar een oplossing, deel ik belangrijke GenZ-insights die jouw werkgeversmerk een boost geven.


Get to know GenZ

Dé strategisch aanpak waarmee je in slechts vier maanden tijd jouw bedrijfscultuur en -structuur zodanig optimaliseert zodat jongeren (GenZ) er ten volle hun potentieel kunnen ontwikkelen.

Een boost voor je werkgeversmerk wat leidt tot meer sollicitaties, betrokkenheid én loyaliteit.

  Voor wie?

    • Jij bent werkgever, HR professionals, recruiter of hebt een gelijkaardige functie en hebt de ambitie om jouw bedrijf of het bedrijf waarin je werkzaam bent te doen groeien door gemotiveerde jongeren (GenZ) aan te werven.
    • Je vraagt je af hoe je ze kan laten solliciteren en je ze later op de werkvloer blijvend kan engageren.
    • Je voorziet een super toffe omgeving om in te werken en biedt tal van voordelen aan. Ondanks alle inspanningen, voel je dat het moeilijk is jongeren te bereiken en overtuigen.
    • Voor het eerst komen vier (!) generaties samen op de werkvloer en wil onrust voorkomen.
    • Je vraagt je af wat je kan doen om ervoor te zorgen dat jongeren hun potentieel volledig kunnen ontwikkelen, meer betrokkenheid tonen en loyaal blijven aan jou als werkgever.
    • Je vraagt je soms af of jongeren (GenZ) nog wel willen werken, hoe je ze kan motiveren inspanningen te laten leveren en wat je kan doen om de toekomst van jouw bedrijf veilig te stellen.
    • Je wil vooruit en bent bereid te kiezen voor een vernieuwende en resultaatgerichte aanpak.

Stop GenZ te overtuigen.

De oplossing?

  Stel je voor dat…

    • Je weet hoe je een aantrekkelijke positie kan innemen tegen over jongeren (GenZ) en hen eenvoudig kan aantrekken voor specifieke vacatures.
    • Je het hele jaar door top of mind bent bij jongeren (GenZ) als werkgever.
    • Je weet welke optimalisaties in jouw werkomgeving meer sollicitaties gaan opbrengen.
    • Je weet welke standpunten jongeren (GenZ) innemen en wat ze nodig hebben om hun potentieel te kunnen benutten en loyaal te blijven naar jou als werkgever.
    • Je jongeren (GenZ) moeiteloos motiveert en ambitieuze inspanningen laat leveren.

1-op-1 strategietraject

In 4 maanden naar meer sollicitaties, betrokkenheid en/of loyaliteit van GeneratieZ. Jij kiest het resultaat dat we samen gaan realiseren.

  • online kick-off sessie
  • 8 online strategiesessies via Zoom (met opname) waarin we jouw specifiek doel gaan realiseren, dit is echt maatwerk.
  • onbeperkt WhatsApp Q&A support
 
  • optioneel: workshop(s) ter plaatse aan alle betrokkenen
  • optioneel: uitvoerend werk (bv. strategie implementeren, concepten/formats bedenken en strategisch uitwerken, storytelling content maken, etc.)

  Het resultaat…

    • Je hebt aan de hand van mijn inzichten én resultaten uit eigen onderzoek dat we samen uitvoeren genoeg informatie over GenZ, hun perspectieven en verwachtingen in jouw specifieke werkomgeving.
    • Je bent in het bezit van een strategie waarmee je jouw bedrijfscultuur/werkomgeving aantrekkelijk maakt voor GenZ.
    • Je weet hoe je de aandacht van GenZ kan grijpen, wat voor soort storytelling content er nodig is om in hun ogen een sterk werkgeversmerk te zijn én welke wervingscampagnes meer sollicitaties opleveren.
    • Je valt op en inspireert andere werkgevers om te kiezen voor een frisse aanpak. Met de exposure die dit traject oplevert daag je andere bedrijven uit te volgen. 
    • Je neemt het hele jaar door een onderscheidende positie in richting GenZ.

  Dit doen we…

    • We doen onderzoek specifiek voor jouw werkgeversmerk en werkomgeving. Welk imago heeft jouw merk/bedrijf bij jongeren? Hoe kijken ze naar het aanbod vacatures? Zijn ze geboeid door de content en campagnes die verspreid worden? Waar verlangen jongeren (GenZ) die reeds werkzaam zijn nog naar? Hoe motiveer je hen inspanningen te leveren en zorg je ervoor dat ze loyaal blijven naar jou als werkgever? Hoe kijken andere generaties naar bepaalde perspectieven en kan je generatieverschillen voorkomen? We zoeken dit allemaal samen uit door zowel intern als extern onderzoek te verrichten.
    • We duiken samen in jouw bedrijfscultuur. Wat kan er nog beter? We werken een strategie uit met mogelijke optimalisaties en bereiden het implementeren hiervan voor zodat er geen nieuwe generatieverschillen ontstaan.
    • We nemen de positionering van jouw werkgeversmerk richting jongeren (GenZ) onder de loep en kijken we waar nog kansen voor het grijpen liggen met sterke storytelling content en wervingscampagnes.
Reviews

Klanten aan het woord.

Nog vragen?

Let’s talk!

Boek een gratis kennismakingsgesprek. 

Tijdens dit gesprek, kan jij al je vragen stellen en leg ik met veel plezier uit wat we concreet kunnen realiseren met een samenwerking.

Uiteraard is dit helemaal vrijblijvend.

Wie ben ik om jou dit te leren?

Ik ben Femke, GenZ engagement strateeg. Ik geloof erin dat we allemaal heel wat kunnen leren van onze jongeren (GenZ). De manier waarop zij in het leven staan, keuzes durven maken én hier naar handelen is een eye opener voor ieder individu. Op en naast de werkvloer.

Ik doe dagelijks onderzoek bij deze jongeren (GenZ) naar hun perspectieven, verlangens, verwachtingen, etc. enerzijds. Daarnaast doe ik dagelijks onderzoek naar de problematiek bij werkgevers anderzijds.

De resultaten en inzichten die hieruit voortvloeien doen me een concrete oplossing aanbieden: jouw voorzien van de nodige GenZ-insights.

© 2023 All rights reserved